Wednesday, October 17, 2018

BBM3410/18: Makanan Kesukaan



Hai teman-teman…

Hari ni aku cerita tentang makanan yang aku suka makan. Mesti korang pun ada makan kesukaankan. Sama lah macam aku… hihi

Aku seorang yang takda nasi pun aku boleh hidup… hari-hari aku makan western pun okay… Nampak sangat acah-acah mat salleh yang tak berapa nak putih tu kan… Aku lebih suka daging berbanding ikan dan ayam. Aku lebih sukakan sayur-sayur bewarna berbanding kubis putih. Sedap takda warna jadi nampak tak menyelerakan. Kalau buah-buahan aku lebih sukakan buah yang masam… Terliur pula rasa… 

Semua ni gambar hasil pakcik google kesayangan aku. hihi









1 comment:

BBM3410/18: Facebook

Assalammualaikum dan salam sejahtera... Siap update gambar dengan Prof tercantik di laman Facebook saya... Hihi Gambar de...