Wednesday, October 17, 2018

BBM3410/18: ABC KOREA


Assalammualaikum semua…
Hai apa khabar? Sihat ke?

Hari ni aku nak cerita tentang makanan yang pertama kali aku cuba dan boleh diterima tekak senang cerita sedap lah makan tu. Makanan yang aku nak cerita ni adalah sejenis pencuci mulut. Tapi pencuci mulut ni macam ABC tapi versi Korea punya ABC.

Aku makan dekat IOI Putrajaya tapi tak ingat la apa nama kedai dia. Aku dengan roommate cuba ABC pelam kata orang utara atau bahasa bakunya ABC Mangga… Masuk mulut terus cair ais dia… Sedap gila sampai nak jilat mangkok dia… hahaha



Ni kawan-kawan sebilik aku bilik 113



ABC Korea... Mohon jangan terliur ya teman-teman.




1 comment:

BBM3410/18: Facebook

Assalammualaikum dan salam sejahtera... Siap update gambar dengan Prof tercantik di laman Facebook saya... Hihi Gambar de...