Wednesday, October 10, 2018

BBM3410/18: Proses Flatlay


Hai geng…

Rasa macam lama dah tak lepak blog sampai cerita-cerita kan. Okay aku nak kongsi aktiviti yang aku buat masa kelas Prof. Macam biasa aktiviti yang Prof bagi tak pernah tak menarikkan. Sebab tu bila aku jejak kaki dalam kelas Prof dah rasa hilang semua tekanan tentang PITA. 

Untuk kelas minggu ni, aku dengan ahli kumpulan aku Mawar Production, diberi tugas untuk tangkap gambar. Antara jenis-jenis gambar yang perlu diambil adalah jenis flatlay, half flatlay, quarter flatlay dan zero flatlay. Aku dengan ahli kumpulan aku tangkap gambar macam professional gila beb. Macam-macam posisi kami buat demi sekeping gambar yang cun. Dari situ aku dapat lihat bakat-bakat terpendam aku dan kawan-kawan yang lain. Kami bukan tak pro tapi Cuma tak nak tunjuk ja… Takut nanti orang kutuk.



Gigih kawan-kawan aku ni.




Tengah fokus pun cantik diorang ni.






No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Assalammualaikum dan salam sejahtera... Siap update gambar dengan Prof tercantik di laman Facebook saya... Hihi Gambar de...