Friday, November 9, 2018

BBM3410/18: Tugasan minggu 7 (One Shot)

Hai uolss..

Untuk tugasan minggu ni kitorang kena rekod video one shot. Rekod saja boleh tahan lagi tapi yang tak tahannya kitorang kena menari pastu upload kat youtube pulak tu.. adoii sumpah malu giler huhu

Aku kalau bab-bab menari dan berlakon ni out sikit. Menari macam kayu je. Aku dengan kayu aku rasa kayu okay lagi kot. 

Tapi demi assignment aku relakan jua. Malu letak tepi jap... hahaha
Korang boleh tengok tarian aku yang macam kayu tu dekat youtube. Mohon like dan subscribe ye... Alang-alang da masuk youtube kan nak jugak rasa glamour 2 saad macam Prof.. hihi

Link dibawah okay.

https://www.youtube.com/watch?v=MnJ3oHNInwo





Barisan penari-penari tapi da macam geng kongsi gelap dah...

1 comment:

BBM3410/18: Facebook

Assalammualaikum dan salam sejahtera... Siap update gambar dengan Prof tercantik di laman Facebook saya... Hihi Gambar de...