Tuesday, October 2, 2018

BBM3410/18: Fotografi Tak Berbayar

Hai geng..

Jumpa lagi… Aku nak cerita aktiviti-aktiviti aku minggu lepas.

Minggu lepas aku dan kawan-kawan jadi model dan juru gambar yang tidak berbayar. Antara jenis gambar fotografi yang diambil ialah gambar mug shot, long shot, medium shot, portrait, bird’s eye view dan over the shoulder. Kalau nak tahu kawan-kawan aku semua hebat-hebat untuk jadi juru gambar dan model.  

      
Antara tempat-tempat yang menjadi pilihan aku dan kawan-kawan ialah kawasan rumah tradisonal Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi, Universiti Putra Malaysia. Kebetulan pada hari tersebut berlangsungnya pesta makanan tradisional di kawasan rumah tradisional FBMK. Nanti aku tunjuk gambar kawan-kawan aku yang menggayakan aksi model yang cantik-cantik. Sebenarnya, kawan aku semua memang cantik-canti persis model.  Jadi itu tidak menjadi masalah bagi menghasilkan gambar yang cantik.


Ini antara gambar yang kawan-kawan aku ambilkan. Cantik kan.. Terima kasih kawan untuk gambarnya..


Di sekitar gerai jualan..



#ProfCantikSangat



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Assalammualaikum dan salam sejahtera... Siap update gambar dengan Prof tercantik di laman Facebook saya... Hihi Gambar de...