Tuesday, October 2, 2018

BBM3410/18: Keserabutan Melanda

Hai sekalian alam maya...

Hidup aku mula serabut dengan blog ni. Nak tahu kenapa?

Aku baru berjinak-jinak nak guna blog ni. Jadi, aku baru nak belajarlah guna benda nie. Macam budak-budak nak baru nak belajar berjalan tu. Aku seorang budak yang tak suka menulis benda panjang-panjang. Aku juga tak suka kongsi cerita aku dengan orang sekeliling dan aku rasa aku tak perlu cerita pun.

Tapi, bila aku mula guna blog ni, aku jadi makin seronok pula sebab aku boleh baca kawan-kawan punya cerita, masalah, pengalaman dan lain-lain. Melalui blog ni juga aku dan kawan-kawan dapat eratkan silaturahim antara kawan-kawan sekelas. Jadi, lepas guna blog ni aku mula seronok untuk berkongsi cerita di sini. Aku harap kawan-kawan aku juga seronok lah baca aku punya blog. Aku pun seronok baca blog kawan-kawan. Ayuhlah kita baca blog bersama-sama.




No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Assalammualaikum dan salam sejahtera... Siap update gambar dengan Prof tercantik di laman Facebook saya... Hihi Gambar de...