Saturday, November 10, 2018

BBM3410/18: Konvo aku tahun depan





Mai aku kenalkan salah seorang sahabat baik dan karib aku.
Nama dia Nadzirah.
Umur 23 tahun.
Baru lepas konvo. 
Pelajar Universiti Malaysia Perlis (UniMAPs)

Baru-baru ni aku aku jadi jurugambar pre-konvo dia. Cantik wey aku ambik hahaha

Masa aku tengah ambil gambar-gambar dia, tiba-tiba ada sorang brother ni nak tolong ambilkan gambar dia.

Yang untungnya member aku ni orang yang ambil gambar dia tu orang dari National Geografie kot.
Sah-sah lah gambar cantik dan cun-cun semua.
Yang lagi best nya free pulak tu. 
Tak perlu bayar apa-apa.

Alhamdulillah rezeki dia.
Dan aku doakan brother tu dimurahkan rezekinya.

Amiin..

1 comment:

BBM3410/18: Facebook

Assalammualaikum dan salam sejahtera... Siap update gambar dengan Prof tercantik di laman Facebook saya... Hihi Gambar de...