Tuesday, September 25, 2018

BBM3410/18: Saya Ain dan Masih Bujang

Selamat datang ke Blog Seorang Ain!


Saya Norain binti Azlan. Ramai kawan-kawan yang panggil saya dengan panggilan Ain, Aing, Ai dan macam-macam lagi lah. Menyahut saja lah saya, kalau tak menyahut kawan-kawan merajuk pula nanti. Berkawan dengan perempuan kan.. hati dan perasaan perempuan kena juga jaga.

Mesti ada yang tertanya-tanya umur saya berapa kan? Saya berumur 23 Tahun dan masih bujang. Tinggi 161 dan berat dirahsiakan

Saya merupakan anak kedua daripada tiga orang adik beradik. Dimana saya mempunyai seorang kakak yang berumur 26 tahun dan seorang adik lelaki yang berumur 17 tahun.

Saya berasal dari negeri Perlis Indera Kayangan. Sebuah negeri yang sangat kecil, comel dan bebas dari sebarang kesesakan lalu lintas.  

Saya merupakan pelajar Tahun Akhir Bacelor Satera Bahasa dan Linguistik Melayu, Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi, Universiti Putra Malaysia. Saya tengah bergelut dengan PITA (Penulisan Ilmiah Tahun Akhir) dan sebab itulah, sampai sekarang masih bujang. Sibuk dengan pelajaran sampai lupa nak cari jodoh.

Terima kasih sebab sudi kenal dengan seorang Ain yang masih bujang.







1 comment:

BBM3410/18: Facebook

Assalammualaikum dan salam sejahtera... Siap update gambar dengan Prof tercantik di laman Facebook saya... Hihi Gambar de...